24 mar 2015

2# Vassen Dolly Plus Red - Circle Lenses Review

PINKYPARADISE: CIRCLE LENSES REVIEW - PINKYPARADISE: RECENZJA SOCZEWEK

[PL] [EN]

Niedawno dotarły do mnie kolejne soczewki od PinkyParadise! Klasycznie, zacznę od przedstawienia Wam specyfikacji:
I got another lenses from PinkyParadise! I will start, as usual, with a short description:

Nazwa: Vassen Dolly Plus Red
Wada: 0.00
Uwodnienie: 42%
Wielkość: 8.6mm
Krzywizna: 15mm
Trwałość: 1 rok

Name: Vassen Dolly Plus Red
Prescription: -0.00
Diameter: 15mm
Water Content: 42%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year

Soczewki możecie znaleźć pod tym adresem:
You can find the lenses here:

VASSEN DOLLY PLUS RED

Soczewki, jak zawsze, były bardzo dobrze zapakowane. Przyszły do mnie bardzo szybko, bo zaledwie w niecałe dwa tygodnie od złożenia zamówienia! Tym razem dostałam jednak inne opakowanie na soczewki - różowe, przypominające małe pączuszki! To miła odmiana od opakowań-świnek. Standardowo, wraz z soczewkami przyszły do mnie zaczepy do włosów - bardzo fajna sprawa, zaczepy zawsze przydają mi się podczas zakładania soczewek na oczy!
Lenses, as usual, were packed really well! They came to me in a really short time - it was about in 2 weeks since I've ordered them - super fast! This time I got new lens case - pink one that looks like little donuts! This is a nice strain, since I was always getting piggy lens cases. With lenses I also got hair holders, which is nice because I always use them when doing my make-up or putting my lenses on my eyes!



Moje nowe opakowanie na soczewki! / My new lens case!


Przyszły razem z zaczepami do włosów! / They came together with hair holders!

Oczy przyzwyczajają się do nich bardzo szybko - być może to kwestia uwodnienia, które wynosi aż 42% (poprzednie miały 38%). Są wygodne i maja bardzo fajny, czerwony kolorek, w którym ja oprócz czerwieni dostrzegam też nieco różu. Jedyne, co przeszkadza mi w tych soczewkach to fakt, że dość mocno odznacza mi się moja naturalna barwa oka przez to, że soczewka ma zarysowany na czarno środek. To chyba jedyna rzecz, do której mogłabym się przyczepić!
My eyes got used to these lenses really quickly - it may be because of 42% water content (previous ones got 38%). They're really comfortable. Thye're red, but I see some pink in them also! It's like red mixed with pink a bit. They're really cute if I had to say! One thing that bothers me is the fact that those lenses have this black border in the middle, so you can see my real eye colour. This is the only thing that I don't really like about these lenses!


Widzicie? / See?


Porównanie: bez flasha i z flashem! / Comparision: with flash and without one!

Jako, że soczewki bardzo pasują do mojego cosplay'u Mafia Jinx, postanowiłam poszaleć! Zrobiłam make-up i... zobaczcie, co z tego wyszło!
Since those lenses matches perfectly with my Mafia Jinx cosplay, I decided to go crazy! I did my make-up and... see what came out from this!


Szalona dziołszka! / Imma crazy!


Tyle frajdy! / So much fun!


Zabiję! / I'm gonna kill ya!

Moja ocena? 10/10. Są wygodne, mają świetny kolor, oko szybko się do nich przyzwyczaja. Jedyny minus, jaki znalazłam, to ta odznaczająca się nieco naturalna barwa oka - nie przeszkadza to jednak na tyle, bym obniżyła ocenę soczewek. Polecam wszystkim, którzy poszukują czerwonych soczewek z domieszką różu!
My rating? 10/10. They're comfortable to wear, eyes get used to wearing them really fast. The only "bad thing" about them is that I can see my natural eye colour. It's not a big deal anyways, since I felt in love with them! I reccomend those lenses to anyone who's searching for red lenses with a bit of pink in them!

Zarejestruj się na PinkyParadise, jeśli chcesz zakupić soczewki dla siebie:
Register on PinkyParadise ifyou want to buy a pair of lenses for yourself:


[PL ONLY]

Oprócz klasycznej recenzji na blogu, nagrałam również filmik! Zapraszam Was moi kochani do obejrzenia!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz