8 wrz 2015

#4 Geolica Eyevelyn Choco - Circle Lenses Review

UNIQSO: CIRCLE LENSES REVIEW - UNIQSO: RECENZJA SOCZEWEK

[PL] [EN]

Tym razem mam dla Was recenzję soczewek od UNIQSO:
This time I got UNIQSO circle lenses review for you guys:

Nazwa: Geolica Eyevelyn Choco
Wada: 0.00
Uwodnienie: 38%
Wielkość: 14.2mm
Krzywizna: 8.6mm
Trwałość: 1 rok

Name: Geolica Eyevelyn Choco
Prescription: 0.00
Diameter: 14.2mm
Water Content: 38%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year

Soczewki znajdziecie pod tym adresem:
You can find the lenses here:

GEOLICA EYEVELYN CHOCO


Mimo niewielkich problemów z wysyłką (paczuszka zagubiła się PO wysłaniu, toteż: PRZEKLINAM CIĘ POCZTO!), UNIQSO dostarczyło soczewki na czas. Zareagowali od razu po moim mailu, w którym opisałam, że przesyłki nie dostałam. Dla mnie to 10/10 jeśli chodzi o kontakt z klientem! Soczewki zamówiłam hydrożelowe - specjalnie, by móc przetestować ten typ. Ale ale! Zacznijmy może od opakowania, w którym te małe cuda do mnie przyszły: koperta bąbelkowa, a w środku małe, urocze pudełeczko, w które zapakowane były słoiczki - również owinięte folią bąbelkową. UNIQSO wie, jak dbać o towar - tym sposobem soczewki dotarły do mnie w jednym kawałku! Prócz soczewek dostałam także małe, niebieskie opakowanie na owe soczewki plus... ulotki! To bardzo fajna i przydatna rzecz - na tych ulotkach jest bowiem miejsce, na którym mogę wpisać swój kod od UNIQSO na rabat dla Was - będę nosić te ulotki na eventy! Super!
We had a little problem with the order - can you believe my lenses got lost AFTER UNIQSO send them to me? Curse you, delivery service! But! UNIQSO reacted like... a second after I wrote to them about the situation and they send my lenses again! For me, when it comes to customer care it's 10/10. Really, you're the best! I ordered hydrogel lenses to try them out, because I always wanted to! But but! Let's start the review with, as usual, the package my lenses came in. They were packed in a bubble envelope AND in a small, cute box to prevent any damage. What's the best thing - the small jars lenses usually come in were ALSO packed in a bubble wrap! WOW! UNIQSO sure knows how to care about the items they send! Also, together with the lenses I got a small, blue lens case and... some leatflets! It's an awesome thing, because there's a special place on them that I can write my own code from UNIQSO that gives you guys a % discount on the purchase. I will definitely take them with me for my next event! Cool!

Koperta bąbelkowa! / The bubble envelope!

Ulotki i małe opakowanie! Słodkie! / Leatflets and the small box! Cute!

Słoiczki owinięte folią bąbelkową! / Jars packed in a bubble wrap!

Tym razem skusiłam się na brązowe soczewki - jak już wspominałam, hydrożelowe. Takie soczewki są wyjątkowo "wodniste", co znaczy, że nie wysuszają oczu i są bardzo lekkie. W dotyku czuję, że są mega delikatne i śliskie - czasem trudno się je wyciąga z opakowania, ale chwila praktyki i już wiadomo jak je wyjmować! Soczewki bardzo dobrze przepuszczają powietrze. Nosiłam je dość długo w ciągu dnia i ani mi nie przeszkadzały, ani nie sprawiały bólu. Nawet siedząc w nich przy komputerze nie odczuwałam dyskomfortu! 
This time I decided to get brown lenses - as I said, hydrogel type. These kind of lenses are really "watery" which means they won't dry your eyes and they're really soft. When I touch them I can feel how delicate and slippery they are. Sometimes, because of that, it's really hard to get them out of the lens case. But I got used to it in a minute or two. The lenses got high oxygen transmissibility. I was wearing them for about 8 hours during the day and they didn't hurt my eyes. I didn't even feel them on my eyes - this is how soft they are! Even sitting in front on my PC screen didn't cause any damage to my eyes!

Soczewki! / The lenses!

Wygodne i lekkie! / Comfortable and soft!

Jeżeli chodzi o krycie - kryją całkiem nieźle. Mam jasne oczy i chociaż z bliska widać ich część pod soczewkami to z daleka dają niesamowity efekt! Ich kolor jest naprawdę przepiękny! 
When it comes to the opacity - welp, it's pretty nice. My eyes are normally light blue so when you look at them up close while I'm wearing the brown lenses you can see a bit of my normal eye colour. But apart from it, the lenses gives you a really great and amazing look! The colour is really beautiful!

Gdy słonka nie ma... / When there's no sun...

...gdy słonko jest... / ...and when the sun is up...

...i gdy słonko mocno świeci! / ...and when the sun shines!

Moja ocena soczewek? 10/10. Są bardzo, ale to bardzo wygodne. Nie wysuszają mi oczu. Mogę je nosić nawet do komputera! Kolor jest przepiękny! Cóż mogę powiedzieć więcej? Nic, prócz IDEALNE nie przychodzi mi do głowy! Teraz więc przyszedł czas na... zabawę makijażem! Pokażę Wam do jakich stylizacji wykorzystałam soczewki Geolica Eyevelyn Choco!
My rating for these lenses? 10/10. They're really, really comfortable. They won't dry my eyes. I can wear them even in front of my PC screen! The colour is beautiful! What can I say more? Nothing except PERFECT comes to my mind! So, now it's time for... make-ups! I will show you for what stylizations I used Geolica Eyevelyn Choco lenses!

Wzięłam ten sznur nefrytów... / I took the beeds of jade...


Mam też świerszcza! / I got a cricket too!

Mulan!

Czuję kolorowy wiatr... / I feel the colors of the wind...

Pocahontas!

Uśmiechontas! / Smileyhontas!

Czas na Jasminę! / Time for Jasmine!

Wspaniały świa~~t! / A whole new wo~rld!

Arabska noc! / Arabian night!

Zarejestruj się na UNIQSO, jeśli chcesz zakupić soczewki dla siebie:
Register on UNIQSO if you want to buy a pair of lenses for yourself:

->> UNIQSO

Mam nadzieję, że podobają się Wam dzisiejsze stylizacje! Jeśli chcecie usłyszeć nieco więcej na temat soczewek, zapraszam do obejrzenia filmiku:
I hope that you liked today's make-ups! If you want to hear more about the reviewed lenses, watch the video:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz