15 lip 2015

#3 Vassen Dolly Plus Grey - Circle Lenses Review

PINKYPARADISE: CIRCLE LENSES REVIEW - PINKY PARADISE: RECENZJA SOCZEWEK

[PL] [EN]

Kolejna recenzja soczewek od Pinky! Zaczynamy:
Another circle lenses review! Let's go:

Nazwa: Vassen Dolly Plus Grey
Wada: 0.00
Uwodnienie: 42%
Wielkość: 14.5mm
Krzywizna: 8.6mm
Trwałość: 1 rok

Name: Vassen Dolly Plus Grey
Prescription: 0.00
Diameter: 14.5mm
Water Content: 42%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year

Soczewki znajdziecie pod tym adresem:
You can find the lenses here:

VASSEN DOLLY PLUS GREY

Jak zawsze, soczewki przyszły do mnie bardzo szybko, o ile dobrze pamiętam, czekałam na nie niecałe trzy tygodnie! PinkyParadise nie przestaje mnie zadziwiać pod względem dbałości o klienta - dobrze zapakowane, z fakturą, jak zawsze również z gratisem!
As always, lenses were delivered to me really quickly! If I remember correctly, I waited for them for only 3 weeks! PinkyParadise never stops to surprise me if it comes to customer care - packed perfectly, with a bonus item as usual!

Tak zostały zapakowane! WOW! / This is how they're packed! WOW!

Skoro mowa o gratisie - dostałam kolejną parę zaczepów do włosów - uwielbiam je, bardzo ułatwiają mi malowanie się i zakładanie soczewek! Dzięki nim nie muszę się martwić, że włosy opadną mi na buzię i będą przeszkadzały!
So, about the bonus items - I got another pair of hair holders - I love them so much, they're useful when it comes to putting the lenses on and doing my make-up! I don't have to worry my long hair will drop on my face!

Yay! Soczewki w słoiczkach i uśmiechnięte zaczepy do włosów! / Yay! Packed lenses and my hair-holders smiling at me!

Tym razem opakowanie do soczewek ma kolor zielony - nie są to świnki, a kolejne "macaron lens case", czyli makaronowe opakowanie na soczewki! Ja wolę nazywać je bułeczkowym - tak czy siak chyba bardziej podobają mi się te opakowania, aniżeli prosiaczki.
This time I got a green lens case - it's not piggy-style lens case this time tho, it's so called "macaron lens case". I prefer to call them loaf lens case - anyways, I prefer "macaron" over "piggy-style" lens case. Good to get them again!

Opakowanie na soczewki! / Lens case!

Co do samych soczewek - kolor szary zawsze mnie interesował, dlatego tym razem postanowiłam spróbować właśnie z tym kolorem. Mam specyficzny kolor oczu - mieszanka zieleni, niebieskiego i szarego, dlatego soczewki nie zmieniły barwy moich oczu aż tak mocno. Zdecydowanie je jednak powiększyły - mają dużą średnicę i wyglądają na oczach naprawdę słodko! Są wygodne, oko szybko się do nich przyzwyczaja. Widzę w nich wszystko bardzo dobrze, nie uwierają mnie. 
About the lenses itself - gray color always interest me, so this is why I picked those lenses this time. I have a specific eye color (mix of green, blue and... yes, grey), so the lenses doesn't really change it. But! They make my eyes bigger and cute! They're comfortable, I see everything wearing them and also my eyes get used to them very quickly! 

Prawe oko - z soczewką! / Right eye - lens on!

Soczewki w świetle dziennym! / Lenses during the day!

Stylizacja, którą wybrałam tym razem to... słodki look! Soczewki sprawiają, że oczy wyglądają bardzo uroczo, pomyślałam więc, że założę moją pastelową perukę i pokażę Wam, jak stać się... KAWAII!
For those lenses I picked a cute look! Since the lenses make my eyes look cute as hell, I thought I will wear my pastel wig and show you how to be... KAWAII!

Kawaii!!!

Czy sempai mnie zauważy? / Will sempai notice me?

Cśśś! Nikomu nie mówcie, że to ja! / Shhh! Don't tell anyone it's me!

Słodko? / Cute?

Mała, słodka dziewczynka! / Cute little girl!

DESU!!!

Moja ocena soczewek - jak zawsze, 10/10. Wygodne, ładne, powiększają oczy, są świetne! Kolor jest bardzo ładny, zgadza się z tym, co widziałam na obrazku na stronie PinkyParadise! Wszystkim, którzy szukają szarych soczewek polecam Vassen Dolly Plus Grey!
My rating - as always 10/10. Comfortable, beautiful, they make my eyes biggers - the lenses are awesome! The color is very nice and it's just like it looks on PinkyParadise website. For everyone looking for a grey lenses I reccomend buying Vassen Dolly Plus Grey!

Zarejestruj się na PinkyParadise, jeśli chcesz zakupić soczewki dla siebie:
Register on PinkyParadise if you want to buy a pair of lenses for yourself:


Oczywiście, jak zawsze, mam również dla Was recenzję wideo! Zapraszam do oglądania!
And obviously, I got a special video review for you guys! Check it out!














1 komentarz: