29 wrz 2014

1# Princess Pinky Cosplay Corunus - Circle Lenses Review

PINKYPARADISE: CIRCLE LENSES REVIEW - PINKYPARADISE: RECENZJA SOCZEWEK

[PL] [EN]

Dzisiaj doszły do mnie soczewki od PinkyParadise! Zacznę może od krótkiego opisu soczewek:
Today I got my lenses from PinkyParadise! Let's start with a short description:

Nazwa: Princess Pinky Cosplay Corunus
Wada: 0.00
Uwodnienie: 38%
Wielkość: 8.6mm
Krzywizna: 14.5mm
Trwałość: 1 rok

Diameter: 14.5mm
Water Content: 38%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year

Soczewki możecie znaleźć pod tym adresem:
You can find those lenses here:

PINKY COSPLAY CORUNUS

Po otwarciu koperty od razu powyciągałam z niej całą zawartość. Wraz z soczewkami dotarło do mnie również śliczne opakowanie na soczewki! Niebieskie świnki od PinkyParadise - mam już takie różowe, więc cieszę się, że powiększę swoją kolekcję o niebieskie!
Right after opening my package I took out everything from it. With lenses I got free lenses case! It's really beautiful! I have pink "pig" case, so a blue one is a nice one for my collection!



Opakowanie na soczewki!/Lenses case!

Oprócz wspomnianego opakowania dostałam również gratis coś, co się do mnie uśmiecha i niestety nie mogę tego zidentyfikować - to chyba plasterki do podtrzymywania włosów. Super sprawa przy nakładaniu makijażu, toteż bardzo się cieszę, że coś takiego dostałam!
Except for the case I got another extra - something to prevent your hair from fading on your face - really cool thing! I can use it when I do my next make-up! I'm really happy i got something like that!


A z tyłu gratis od Pinky!/Extra from Pinky!

Chcę również pochwalić firmę za sposób wysyłki soczewek - oprócz tego, że zamknięte były w szczelnych słoiczkach, zostały owinięte w grubą piankę tak, aby się przypadkiem nie rozbiły. PinkyParadise bardzo tym u mnie zaplusowało - zwykle dostawałam swoje soczewki od innych firm w zwykłej folii bąbelkowej, która była jedynym zabezpieczeniem.
I want to say that Pinky really cares about their customers - they protected my lenses not only with little jars, but also covered it with foam - big respect for this company for doing this - usually I don't get my lenses covered like this when it comes to another companies.


Pianka zabezpieczająca!/Foam for covering lenses!

Soczewki są bardzo wygodne i łatwo się je zakłada - na moje oczy pasują idealnie. Zakrywają tęczówkę tak, że nie widać jej prawdziwej barwy. Miałam je na sobie przez około 3-4 godziny, a oczy w ogóle się nie zmęczyły - duży plus. Ogólnie oceniam je na 10/10, są komfortowe i dobrze dopasowują się do oka.
So, lenses are really comfortable to wear and easy to put in the eye - they fit my eyes perfectly! You can't see my original eye color from behind them - this is a big plus for Pinky. I would give them 10/10 because they are comfortable (as I said) and they feel really great on my eyes.


Porównanie!/Comparison!

Spróbowałam również pomalować się, jako, że soczewki posłużą mi do cosplay'u Dravena z League of Legends. Oto efekt mojej ciężkiej pracy! Soczewki wyglądają IDEALNIE. Oprócz tego, że są bardzo dobre do cosplay'u, nadają się również do make-u'u na Halloween - podejrzewam, że wypróbuję kilka opcji!
I've tried new make-up with my new lenses - it's Draven make-up! This is how I look - do you guys like it? I think Corunus fit in this cosplay PERFECTLY. And except for cosplay I can use them for Halloween make-up - it's really cool!


Soczewki + makijaż!/Lenses + make-up!


Zabawa Photoshop'em!/Fun with Photoshop!


DRAVEN!

Nie znalazłam żadnych minusów jeśli idzie o soczewki od Pinky Paradise. Są takie, jak firma zapewniała, że będą - kolor się zgadza, krzywizna również. Jeśli idzie o widoczność - nie zmniejszają jej, widzę w nich wszystko bardzo dobrze. Polecam serdecznie wszystkim, którzy szukają Halloween'owych soczewek lub po prostu chcą zmienić wygląd swoich oczu.
I couldn't find any bad thing about those lenses. They are just like it says on PinkyParadise page - colour is pure white and diameter is as they said. About how you see wearing those lenses - normally. Yes, quality is so good that you can see everything just like you weren't wearing any lenses on your eyes! I reccomend Corunus for everyone that want to get perfect lenses for Halloween or just simply want to change their eye colour!

Zarejestruj się na PinkyParadise, jeśli chcesz zakupić soczewki dla siebie:
Register on PinkyParadise if you want to buy a pair of lenses for yourself:


Pamiętajcie, że wpisując kod Madlencia dostaniecie niespodziankę przy zakupie soczewek!
Remember that if you put a code Madlencia when buying your lenses, you can get a free gift from Pinky!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz